Klachten en Retourneren

 

Klachten

We streven ernaar om uw ervaring bij Stickyvibes.nl zo goed mogelijk te laten verlopen. Mocht er toch iets niet helemaal volgens plan gaan, dan raden we u aan om uw klacht aan ons kenbaar te maken door te mailen naar info.stickyvibes@gmail.com of contact met ons op te nemen via Whatsapp op +31 617342147. Wij zullen dan zo snel mogelijk kijken voor een oplossing

Bedenktijd en Retourneren

Het kan voorkomen dat u een bestelling wilt retourneren. U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heeft u 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. U ontvangt dan het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, terug. Alleen de kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Raadpleeg de website van uw vervoerder voor de exacte tarieven. Als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, kunt u contact met ons opnemen via info.stickyvibes@gmail.com. Zodra het product in goede orde retour is ontvangen, zullen wij het verschuldigde bedrag binnen 14 dagen terugstorten.

Let op.. dat als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig was om het product te proberen, we mogelijk een waardevermindering van het product in rekening kunnen brengen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij het retourneren.

Productruil

Wilt u uw product ruilen? Geen probleem! Neem contact op met info.stickyvibes@gmail.com.. Houd er wel rekening mee dat u zelf verantwoordelijk bent voor de kosten van het terugzenden van het product.

Verkeerd bezorgadres doorgegeven?

Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen proberen om de bestelling nog voor u aan te passen.

Let op: Artikelen die gepersonaliseerd zijn op basis van de door u verstrekte informatie, zoals (voor)namen, foto's of speciale teksten, vallen buiten het herroepingsrecht zoals vastgelegd in de wet "Kopen op Afstand". Deze wet regelt het recht van consumenten om producten binnen een bepaalde termijn te retourneren.

De reden dat gepersonaliseerde artikelen uitgesloten zijn van het herroepingsrecht is omdat ze speciaal voor u op maat zijn gemaakt en niet opnieuw verkocht kunnen worden aan andere klanten. Dit is in overeenstemming met artikel 230p van Boek 7 van het Burgerlijk Wetboek.

Wanneer u een gepersonaliseerd artikel bestelt, is het daarom belangrijk om extra zorgvuldig te zijn bij het verstrekken van de juiste informatie en specificaties. Controleer de spelling van namen en andere gegevens nauwkeurig voordat u uw bestelling plaatst. Als u twijfelt over de personalisatieopties of als u vragen heeft, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice voor meer informatie en advies.

We streven ernaar om u duidelijk te informeren over de uitzondering op het herroepingsrecht voor gepersonaliseerde artikelen. Mocht u nog vragen hebben over het retourneren van een specifiek gepersonaliseerd artikel, neem dan gerust contact met ons op via info.stickyvibes@gmail.com.. Ons team staat klaar om u verder te helpen en eventuele vragen te beantwoorden.